תנאי החזרה

אנחנו ב wigs -unique  משקיעים את כל המאמצים כדי לוודא שכל לקוחה תהיה  מרוצה מהרכישה שלה, ומבינים שלפעמים ייתכן צורך להחזיר מוצר או לבצע התאמות. לכן, גיבשנו מדיניות החזרה ברורה שתאפשר לך להחזיר את המוצר במידת הצורך בכפוף לתנאים הבאים

     1.     החזרה תוך [מספר ימים] ימים – ניתן להחזיר פאות בתוך 48 שעות  מיום קבלת המוצר, בתנאי שלא נעשה בו כל שימוש והוא במצב חדש לחלוטין.ולא נגזר הליס או השיער 

     2.     מצב הפאה – הפאה חייבת להיות במצב חדש וללא כל סימני שימוש, גזירה, צביעה או עיצוב מחדש. פאות שעברו התאמה אישית על פי בקשת הלקוח לא ניתנות להחזרה או להחזר כספי.

     3.     אריזה מקורית – יש להחזיר את הפאה באריזה המקורית יחד עם כל התוויות והמסמכים הנלווים.


תהליך ההחזרה


     1.     יצירת קשר – לפני החזרת המוצר, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון  0507733026        או בדוא”ל sarahwigsalon@gmail.com כדי לקבל הנחיות והסבר על תהליך ההחזרה.

     2.     שליחת המוצר – יש לשלוח את המוצר על חשבון הלקוח לכתובתשייקה אופיר 9 ראש העין , בצירוף כל המסמכים הנדרשים והאישור שקיבלת משירות הלקוחות.


החזר כספי


     •     אישור קבלת המוצר – לאחר קבלת הפאה ובדיקת מצבה, ניצור איתך קשר לאישור ההחזר הכספי או החלפת המוצר.

     •     החזר תשלום – ההחזר הכספי יבוצע באמצעות אותו אמצעי תשלום שבו התבצעה הרכישה, תוך 7 ימי עסקים מיום אישור ההחזרה.


החרגות למדיניות ההחזרה


     •     פאות בהתאמה אישית – לא ניתן להחזיר פאות שעברו התאמות אישיות על פי בקשת הלקוח, כמו צביעה, גזירה או עיצוב מיוחד.  פאה שנגזר להם הליס אינן ניתנות להחזר במידה ונתן אישור  להחלפה לפאות קאסטם  דמי ביטול של עד 2000 שח לפאות שנעשו עבורך קאסם 

     •     מוצרים פגומים – במקרה של מוצר שנמצא פגום עם קבלתו, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו מיידית כדי שנוכל לסייע בהחלפה או בתיקון, בכפוף למדיניות האחריות שלנו.


אחריות


אחריות מותנית – אנו מציעים אחריות מותנית נוספת בתשלום על פי בחירההמכסה בעיות הקשורות לנשירת שיער מהפאה בשל שימוש רגילהאחריות אינה מכסה נזקים שנגרמו כתוצאה משימוש לא נכוןכגון חפיפה עצמאיתסירוק לא נכון או כל שינוי אחר בפאה שלא בוצע אצלנו